Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 18:15:11 MET

Dnia 04-02-2010 o 09:21:25 Netx <nospam@gazeta.pl> napisał(a):

> Jakiś mniej więcej rok temu kupiłem topową płytę Gigabyte.
>
> Ja też już wolę unikać Gigabyte. Dla osób średnio wymagających może się
> te płyty nadają, ale ja szukam czegoś niezawodnego pod każdym względem.

Urządzenia mają to do siebie, że mogą się uszkodzić. Nie ma takiego
producenta, którego produkty się nie psują. Nawet jakby trafił się jeden
uszkodzony egzemplarz na milion to i tak ktoś go musi kupić :)
Po to przecież jest gwarancja.
Znam "naście" osób, które posiadają płyty Gigabyte i nikt nie narzeka.
Ja również, a wcześniej miałem świetną płytę Asusa.
Od razu piszę, że nie są to płyty topowe (do 450zł).

> Otóż nie. Asus do każdej płyty daje swoje forum (osobne dla każdej
> płyty), na których jest całkiem spora ilość użytkowników. Gigabyte nie i
> zakładam że się tego boi.

Mowa była o supporcie programowym. Pomimo tego, że forum to plus dla Asusa,
polska strona pozostawia wiele do życzenia. Bardzo denerwujące jest np.
brak niektórych artykułów dostępnych w sprzedaży.

> Który u mnie nie zadziałał (i nie tylko u mnie - jest cały wątek na
> forum purepc).

Jest dużo wątków na forach użytkowników, którym zadziałał. Przypomina mi
się analogiczna sytuacja z usługą "przywracania systemu" w Windows.
Przecież nikt nie powie, że nie działała. Gdy jednak naprawdę mogłaby
się przydać, zawsze odmawiała mi posłuszeństwa :)
Jak już pisałem, jest to gadżecik, który może pomóc. Czy dla Asusa to jest
zaleta, bo go w ogóle nie posiada :)

> Nie twierdzę że Asus jest bezbłędny, ale jednak widzę różnicę w stosunku
> do Gigabyte.

Nie wiem, czy pamiętasz kto pierwszy zawalczył o klienta w niższych
przedziałach cenowych. Gdyby nie Gigabyte podejrzewam, że nie byłoby tych
kondensatorów, cewek i rozbudowanych sekcji zasilania u innych producentów,
a Gigabyte się stara i to mi się podoba.

Pozdrawiam

--
Wiesław
Opera Mail