Re: podlaczenie projektora

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 13:53:09 MET

Dnia Fri, 5 Feb 2010 13:15:17 +0100, m napisał(a):

> witam,
> bede chcial zamontowac projektor pod sufitem. W scianie i suficie
> zrobie bruzde, w ktorej w jakiejs rurce poprowadze kabel, reszta
> kabla bedzie szla w listwie przypodlogowej. Do projektora glownie
> bedzie podlaczony komputer, ale czasem bede chcial podlaczyc
> kamere. Projektor posiada zarowno zlacze hdmi jak i dvi. W komputerze
> mam obecnie na karcie graficznej dvi. kamera ma mini hdmi. Dlugosc
> kabla to okolo 7m. Zastanawiam sie jaki kabel kupic. Czy hdmi-hdmi
> i dokupic przejsciowke z hdmi na dvi, a moze kabel hdmi-dvi, ale
> [...]

Rok temu (w podobnym celu) nabywałem kabel hdmi-hdmi 5m. Dopiero piąty z
kolei działał tak jak trzeba. Na 720 wszystkie chodziły poprawnie. Ten w
końcu działający to jakiś chińczyk (co prawda gruby jak palec) za 150 zet.
Z siedmiometrowym pewnie będziesz miał jeszcze większe kłopoty. Trzeba w
sklepie zastrzec możliwość zwrotu i trafiać. Jaki będzie standard wtyczki
to dla jakości nieistotne. Każda przejściówka wprowadzi większą możliwość
nieprawidłowego działania.