Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 18:37:04 MET

Dnia Thu, 04 Feb 2010 11:30:31 +0100, Marx napisał(a):

> Ja tam bym sprzedal tego kompa i wtedy myslal jak zlozyc Media Center.
> Jest bardzo male prawdopodobienstwo ze podzespoly z tego komputera beda
> sie nadawac do takiego MC. Poczawszy od procesora ktory musi w stanie
> spoczynku zuzywac malo pradu, poprzez plyte glowna najlepiej ze
> zintegrowana odpowiednio mocna grafika poprzez dysk twardy, ktory
> powinien byc cichy i energooszczedny.
>
> Marx

Ten komp jest stosunkowo nowy. Składałem go w zeszłym roku - płyta ze
zinegrowanym GeForcem, CoreDuo. Do wymiany byłby dysk i... wlasnie
obudowa. Generalnie to MediaCenter aż tak bardzo nie potrzebuję żeby
kupować nowego kompa. Uznałem tylko, że dobrej ceny za tego starego kompa
nie dostanę a szkoda żeby był niewykorzystany - w tej chwili mam laptopa a
stacjonarkę można powiedzieć, że dostałem w spadku...

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...