Re: Kieszen na 3 dyski

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 15:57:12 MET

Dnia Wed, 03 Feb 2010 13:31:33 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Nieużywane możesz chować do szafy/szuflady.

Straszna niewygoda i problem z miejscem i bezpieczenstwem (dzieci) :-)

> Określ może najpierw *dokładnie*:
>
> 1) Dlaczego musisz mieć *trzy* dyski dodatkowe, a nie wystar-
> czy Ci jeden duĹźy?

Bo to trzy zupelnie rozne kwestie, inne zastosowania, nie chce ich mieszac
razem, a takze wole miec osobno z powodow bezpieczenstwa, lepiej niech
padnie jeden dysk z trzech niz jeden ze wszystkim (btw kopie sa i tak
niemozliwe w tym wypadku, bo np. w jednym wypadku chodzi o duzy zrodlowy
material video, idacy w setki GB - ale nie jest to sprawa zawodowa, wiec
ewentualny pad bedzie tylko bolesny sentymentalnie, zatem nie stac mnie na
inwestowanie grubej kasy w streamery i inne tego typu drogie zabawki)

> 2) Jak często korzystasz z tych dodatkowych dysków?

Raz na 2-3 tygodnie. Taka kieszen wydaje mi sie idealnym rozwiazaniem,
tylko zeby pozwalala wlaczac pojedyncze dyski.

--
pozdrawiam
Norbert