do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?

Autor: metrampaz metrampaz <metrampaz_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 12:08:38 MET

Dzień dobry,
Mam do szanownych Panów (i Pań?) nastepujace pytanie odnosnie pamieci
DDR3 i gier. Wybralem sobie model dedykowany dla graczy:

- Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1600 9-9-9-24 Gaming Series
PGS34G1600ELK

Ale w tej samej badz bardzo podobnej cenie jest model dla "zwyklych"
uzytkownikow, ktory ma timingi znacznie nizsze, ale za to nizsze
taktowanie:

- Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1333 7-7-7-20 PGS AMD PGS34G1333LLKA

Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
przelozy sie na wydajnosc w grach?
A moze ktos mi poleci inne kosci do ok. 500 zł (np. Kingstone?), ktore
swietnie spisuja sie w grach?

Metrampaz