Re: inne uszkodzenie dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 09:41:09 MET

MAR pisze:

> W biosie go nie widać ?
> No to faktycznie, pozostaje tylko wysłać do firmy odzyskującej dane.

Ano nie widać.
Nie ma co odzyskiwać danych bo to taka "zemsta za pirata" choć dane nie
były pirackie to sie dossałem do map na uczelni i robiłem backup do domu
bo na uczelni a i owszem to można przeglądać całe zasoby bezpośrednio z
dysku sieciowego ale w domu przy słabym łączu i plikach 5MB to nijak.
Ot pokarało mnie :D