Re: Problem z myszką

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 01:32:32 MET

news:2010020219274800@grush.one.pl...

> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2007-06&id=600

Wiem że problemem jest mikrostyk tylko czy nie można tego naprawić bez
wymiany mikrostyku? Przeczyścić go w środku czy coś innego.

Czy każdy mikrostyk ze sklepu elektronicznego będzie funkcjonował?
Pamiętam jeszcze że miał on 3 nóżki. I po wylutowaniu i ponownym wlutowaniu
nowego mikrostyku już całkiem klawisz przestał działać. Gdy próbowałem stary
mikrostyk ponownie zamontować też nie dzialał. Widocznie uszkodziły się
jakieś ścieżki pod laminatem. Obawiam się że ponownie tak się stanie.