Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 22:01:23 MET

Dnia Tue, 02 Feb 2010 21:27:31 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Bo pracujesz z kulturalnymi ludźmi którzy wiedzą że darowanemu
> koniowi w zęby sie nie pluje.

Darowanemu? Toż to jest także ich firma i ich pieniądze. Poza tym dział
IT miałby przesrane, gdyby się ten sprzęt zawieszał.

Ale dajmy już spokój, bo moim zdaniem problem Kuby - jak zwykle zresztą
w takich przypadkach - leży głównie między fotelem a klawiaturą. A nie w
systemie.

EOD

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]