Zasilacz z 2x8 Pin EPS dla płyty Intel S5520SC

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 21:44:01 MET

Witam,
chcę zakupić płytę do stacji roboczej Intel S5529SC:
http://www.intel.com/Products/Workstation/Motherboards/S5520SC/S5520SC-specifications.htm

Będą na niej zamontowane CPU 2x Xeon 5520 + odpowiednia ilość pamięci RAM :)

Mam problem ze znalezieniem PSU dla tej konfiguracji. Otóż płyta ta
potrzebuje zasilacza z 2x 8 Pin EPS 12V.
Znalazłem desktopowy (niestety) zasilacz Antec CP-1000. Zasilacz ten ma
oprócz (niestety) 1x 8 Pin EPS 12V, jeszcze jedno złącze 1x 4+4 Pin
ATX/EPS. Czy to jest to samo co 8 Pin EPS 12V?

1x 4+4 Pin ATX/EPS (ostatnie złącze, drugi rząd trzeci od lewej):
http://www.antec.com/Believe_it/connectors.php?ProdID=23100

Szukałem serwerowych zasilaczy od Chiefteca, ale na stronie chieftec.com
nic takiego nie ma (sic!). Wiem, że takie są.

Może jakiś inny producent oferuje taki zasilacz? Redundancji nie
potrzebuję (ale nie pogardzę jak będzie), moc 750W+.