Re: Odzysk danych

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 21:29:43 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnhme2ea.6g6.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Gratuluje. Jesli probujesz formatowac karte, ktora zawiera dane,
> to trzeba byc bardzo "inteligentnym".

Kiedyś odzyskałem 100% zdjęć z karty SD, która była już sformatowana.
Ta karta Kingston 512 MB, którą teraz mam jest widziana w systemie jako 0
MB, więc programy do odzyskiwania danych się "gubią". PC Inspector Smart
Recovery odczytuje pojemność tej karty jako 2 TB.
Formatowanie miałoby przywrócić pierwotną pojemność karty a następnie
możliwość odzyskania danych.
Nie da się sformatować, więc pewnie karta całkiem padła :(

inst4nce