Re: Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 18:49:13 MET

W dniu 31.01.2010 16:10, mea pisze:
> Witam!
>
> Mam Internet w domu (Neostrada z LiveBoxem), z którego
> korzystam na komputerze stacjonarnym i na laptopie.
> Internet na laptopie przydałby mi się także poza domem.
> Nie opłaca mi się jednak płacić oddzielnie abonamentu
> za Internet w domu i za Internet w laptopie.

Nie bardzo kumam, jaki oddzielny abonament na laptopa? Chyba, że w innej
sieci, np. Orange, Era? Mając WiFi możesz bezproblemowo korzystać z
darmowych punktów dostępowych, nawet poprzez modem USB dostarczany wraz
z Liveboxem.

> Przyszło mi do głowy rozwiązanie polegające na zrezygnowaniu
> z korzystania z Neostrady z LiveBoxem i kupieniu modemu
> pod USB. Korzystałabym przy pomocy takiego modemu
> z Internetu w domu na komputerze stacjonarnym oraz
> zabierałabym go razem z laptopem żeby korzystać
> z Internetu poza domem. Zakładam, że płaciłabym tylko
> jeden abonament.

Jeżeli masz możliwość korzystania z liveboxa na laptopie poprzez WiFi,
to po co Ci u licha jakiś inny modem USB?? Chyba nieźle namieszałaś,
neostrada jest dostępna tylko i wyłącznie na danej linii telefonicznej.
Nie ma takiej opcji, żebyś mogła się podpiąć z dowolnej linii
telefonicznej i korzystać z internetu.

> Czy miałoby to sens?

To co piszesz jest bez sensu. Sorry.