Re: Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 15:49:02 MET

Osoba mea napisała na pl.comp.pecet:

> To bardzo miłe, że ktoś jest tak uprzejmy i odpowiada na zamieszczony
> news, ale błagam, CZYTAJCIE CO PYTAJĄCY PISZE!!!

Tym sposobem nie prosi się o pomoc...

Tomek podał już ci Internet mobilny Netii, więc całkiem nie na temat nie
było.

Z mojej strony dodam, że ostatnio przeglądałem oferty dostępu
bezprzewodowego i powiem, że to zależy co chcesz osiągnąć i gdzie
mieszkasz. W sumie niezależnie od tego gdzie mieszkasz, możesz pożegnać
się ze strzelankami przez Internet, bo ping będziesz miał 80ms przy
dobrych wiatrach. Podobnie ze ściąganiem dużej ilości danych, bo limity
to teraz ~7GB (multimo w 3G i 2G po sieci Centertela, bez CMDA).

A przy okazji NTG.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur