Re: Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie

Autor: mea <mea_at_fikcja.com.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 15:28:41 MET

Tomek:
> Żeby "poza domem" mieć gdzie włożyć wtyczkę modemu neostradowego, ...
A możesz napisać gdzie informuję o zamarze użycia wtyczki modemu
neostradowego ???
Wręcz przeciwnie, rozważam rezygnację z Neostrady i zakup modemu !!!

BETON:
> tak sie nie da w neostradzie
A czy ja pytam o taką możliwość w neostradzie ???

To bardzo miłe, że ktoś jest tak uprzejmy i odpowiada na zamieszczony news,
ale błagam, CZYTAJCIE CO PYTAJĄCY PISZE!!!

Pozdrawiam
mea