Tuner DVB-T USB - brak sygnału, czy uszkodzony?

Autor: Krzysztof.Wocial <wocial_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 12:57:01 MET

Witam !

Zakupiłem taki oto sprzęcik:
http://www.allegro.pl/item879040949_tuner_dvb_t_dikom.html
Niestety po podłączeniu, zainstalowaniu sterowników i oprogramowania nie
udało mi się przy pomocy tego urządzenia złapać sygnału TV.
Kombinowałem z różnymi wersjami sterowników, kilkoma programami
obsługującymi ten tuner, bez rezultatu.
Zakupiony sprzęt jest używany, aczkolwiek sprzedawca pisze w opisie iż nie
korzystał, gdyż nie ma sygnału cyfrowej TV naziemnej.
U mnie takowy jest, odbieram programy, z tym że na TV stacjonarnym.

W jaki sposób sprawdzić czy faktycznie tuner jest uszkodzony? Ma ktoś
doświadczenia?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.