Re: nowy dysk caviar green 1000GB, 64MB cache

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Jan 2010 - 13:49:03 MET

news:2010012616430600@grush.one.pl...

> Nie. Ja uważam, że wręcz przeciwnie: nie ma specjalnych
> korzyści z dzielenia dysków na partycje.

A rozpowrzechnianie się wirusów?
Nie wiem .
Pytam

A fragmentacja partycji?
50GB a 1TG.
Może teraz są defragmentatory
co robią to równie szybko niezależnie od wielkości partycji?

w końcu wygoda
na jednej partycji zbieram takie dane do których zaglądam incydentalnie,
a kasowanie jest b. niewskazane.
Partycji nie skasuje, a katalog przez nieuwagę i nadanie podobnych nazw
Tak.

Artur(m)