Re: Dysk SSD a podkrcony procesor

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 11 Jan 2010 - 11:05:59 MET

Jacek P pisze:

> Wydaje mi się, że większe wahania napięć na płycie mają jakiś wpływ na
> zasilacz a więc potencjalnie na dysk. Pewnie niewielki ale zawsze. Starsze
> dyski nie psuły się w czasie pracy.

Dobrze napisane "wydaje mi sie". Lepiej bys anulowal te wszystkie posty,
bo ktos pozniej przeczyta i sie bedzie sugerowal takim stekiem bzdur.
Teorie tez piekna wymysliles, szkoda, ze wyssana z palca.
To na wstepie.
Teraz do rzeczy, czym mierzysz napiecia? Jak Everestem czy innym
programem to nie pisz juz wiecej nic, raczej tylko czytaj.
Sa dwie opcje, masz felerny zasilacz (dziwne, bo to Tagan) badz tak sie
zlozylo, ze dysk zaczal sie sypac i tak niefortunnie zostalo to
powiazane z "podkrecaniem".

ps. napiecia zmierz miernikiem.

--
Pozdrawiam,