Re: Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Jan 2010 - 20:15:52 MET

mea wrote:
> Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
> Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
> na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
> tunera TV.

W takim razie kup cokolwiek, co firmowane jest przez znaną markę (Manty,
Korry i inne takie lepiej sobie odpuść, choć one również spełnią swoje
zadanie) i spełnia Twoje oczekiwania (czyli czyta płyty w odpowiednim
formacie) - takie zabawki kosztują dziś naprawdę mało (sam kupiłem parę za
9.99 na wyprzedaży - brakowało jedynie pilotów). Niektóre odtwarzacze
radzą sobie z różnymi wariantami DivX/XviD oraz odtwarzają napisy w
formacie TXT (z polskimi znakami) - to również może być przydatne.
Oczywiście nagrania z tunera albo filmy VCD na telewizorze LCD siłą rzeczy
wyglądać będą delikatnie mówiąc mocno tak sobie, ale chyba nie jest to dla
Ciebie problem.

Generalnie to temat rzeka (ale nie wszystkie informacje będą dla Ciebie
przydatne), w dodatku nie na tę grupę - spytal lepiej na
pl.rec.kino.domowe.

--
KILu