Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne

Autor: mea <mea_at_fikcja.com.pl>
Data: Tue 05 Jan 2010 - 17:17:35 MET

Witam!

Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
tunera TV.

Wiem na ten temat bardzo mało. Potrzebny więc byłby mi opis
funkcji tego rodzaju urządzeń i co występowanie danej funkcji daje użytkownikowi.
Chodzi mi o opis od strony użytkowej, bez szczegółów technicznych,
na których i tak się nie znam.

Jeśli ktoś wie gdzie taki opis można znaleźć to bardzo proszę
o podanie adresu. Gdy szukam w Google pokazują mi się strony
sklepów.

Pozdrawiam
mea