Re: jaki laptop 3000-4000 zł ?

Autor: Irokez <niema_at_maila.on>
Data: Fri 25 Dec 2009 - 22:08:07 MET

Użytkownik "muk" <nie@mam.xx> napisał w wiadomości
news:hgls6j$c3n$1@opal.icpnet.pl...

> 17" w laptopie? Trochę kłóci się to z ideą. Za 3700 z groszami jest 15",
> też na i7. Tylko te błyszczące ekrany...
> Swoją drogą skąd na allegro laptopy w cenie 2x mniejszej niż na stronie
> della? Nie jest to import z usa, więc jak to możliwe?

Upusty, promocje.
Laptop przyszedł z fakturą, gwarancja normalna Dell.
Ja kupowałem w promoci również Inspiron 1750 w Dell z cenami niższymi niż ma
Dell na stronie, ale juz promocja się skoczyła.

17 w laptopie kupiłem, bo on lezy na stole cały czas, raz w roku jest
ruszany w teren. Na pudło niestety za mało miejsca a lap zajmuje go tyle co
klawiatura do stacjonarki

Matryca błyszcząca - obawiałem się ale przy jasności jaką oferuje ta matryca
jest ok podczas normalnej pracy.

A ten i7 w Studio - no zbiera sie laptop niesamowicie :)

--
Irokez