Re: jaki laptop 3000-4000 zł ?

Autor: Paweł Lewandowski <dyzdyz_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 20:37:09 MET

On 20 Gru, 14:15, "Tomek" <tomek....@op.pl> wrote:
> Chcę sobie zrobić prezent świąteczny i kupić nowy laptop. Mam na to kwotę jak w
> temacie. Raczej 15 cali, może poświetlanie LED,jeżeli rzeczywiście jest takie
> dobre.
> Może mi ktoś polecić model, który się sprawdzi ?
>
> System operacyjny: dobrze byłoby, gdyby był sprzedawany z windows 7 pro, a
> leszcze lepiej alternatywnie z windows xp pro/windows 7 pro.
> Tomek
>
> --

Jeśli faktycznie potrzeba Ci Windows 7 Professional, bo znasz i
rozumiesz różnicę pomiędzy Pro a Home Premium, to zakładam, że laptop
ma być do pracy. Niedawno (miesiąc temu) kupiłem Lenovo SL510,
spełniał warunki cenowe zawarte w Twoim poście, ma Win 7 Pro, niezłe
parametry (nie ma co się rozpisywać - łatwo sprawdzić), niestety ma
błyszczącą matrycę. W Polsce wtedy nie oferowali SL510 z matową, w USA
tak. Sprawia wrażenie solidnie zbudowanego, jeśli laptop jest dla
Ciebie narzędziem konicznym, to polecam wykupienie dodatkowej
gwarancji, tak jak ja to zrobiłem - 3 lata gwarancji "on site - next
business day". Nie wiem jak teraz, ale miesiąc temu z taką dodatkową
gwarancją nie zmieściłbyś się 4000zł.

Pozdrawiam,
PL