Zintegrowana karta HD4200 - jako¶æ obrazu?

Autor: Grzegorz B. <nospam_at_nospam.pl>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 11:51:58 MET

Witam

Czy kto¶ mo¿e siê wypowiedzieæ na temat jako¶ci obrazu generowanego
przez kartê z tematu? Chodzi o pracê w trybie 2D, gry mnie nie
interesuj±. Chcê kupiæ komputer do biura, do AutoCADA i wydaje mi siê,
¿e nie ma sensu dop³acaæ do osobnej karty graficznej. Jedyne co mnie
niepokoi to jako¶æ obrazu, dawno nie mia³em do czynienia z uk³adami
zintegrowanymi a pamiêtam, ¿e kiedy¶ bywa³o ró¿nie - czcionki by³y
nieostre, kolory jakie¶ wyblak³e...

Pozdrawiam
Grzegorz