Re: Przejściówka LPT na USB

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 17:45:28 MET

Użytkownik "DFpawel" <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hgkn3r$h52$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Chciałbym podpiąć drukarkę HP LaserJet 6L do portu USB. Jako że nie ma w
> netbook-u portu LPT to pozostaje kupić przejściówkę LPT -> USB.

Miałem przejściówkę USB-Centronix. Z jednej strony USB a z drugiej wtyk
prosto do drukarki.
Wygladało podobnie jak to
http://www.allegro.pl/item851959699_t6_adapter_usb_lpt_centronics_przejsciowka_f_vat.html
Działało z HP LaserJet 6P doskonale.
System XP najpierw znajdował konwerter, potem właczałem drukarkę i znajdował
drukarkę. Nie trzeba było żadnych extra sterowników.
Nie mogę go znaleźć, dałbym fotkę i więcej danych.

Aktualnie z tą drukarka chodzi starusienki PrintServer HP JetDirect EX Plus
po ethernecie.

--
Irokez