Re: ibm x61 tablet czy acer TimeLine TM8371T

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 17:40:19 MET

> Kiedys tez bez wachania wybralbym Lenovo, ale teraz im wiecej czytam opini
> tym bardziej jestem niezdecydowany.
> Lapka mam miec na pare lat wiec wybor musi byc swiadomy.

czesto niepochlebne opinie sa odnosnie tych tanszych modeli.
IBM za swoich czasow jak produkowal notebooki to nie robil seri
niskobudzetowcyh dla przecietnego kowalskiego, lenovo za to chce miec udzial
w kazdej czesci rynku wiec robi i badziewne plastikowe notebooki dla
przecietnego kowalskiego i serie biznesowe.

te tanie wiadomo, sa jakie sa. za te pieniadze cudow niema co wymagac i
kazdy producent w tym przedziale cenowym robi syf.
a te drozsze to juz wg mnie sa calkiem OK, wg mnie seria T trzyma sie ciagle
tak samo mocno jak za czasow np T2x IBMa, a seria T i seria X to mniej
wiecej ten sam target jesli chodzi o jakosc, troche inny jesli chodzi o
wymagania.
ja bym bral serie X, powinna sprawowac sie wysmienicie.

--
pzdr
piotrek