Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 23:37:30 MET

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:hg912j$p05$1@achot.icm.edu.pl...
> Przy czym jak my¶lę o instalacji sterowników (kilkana¶cie różnych osobno i
> w okre¶lonej kolejno¶ci) to naprawdę odechciewa mi się
> reinstalacji systemu z płyty.

Dlatego robi sie to raz, a potem tworzy się kopię partycji (na końcu dysku
lub na płytce DVD). Potem jak trzeba reinstalowac Windows, to się t± kopię
przywraca. Jedyny mankament to że sterowniki mog± sie trochę zestarzeć, ale
to ma znaczenie raczej tylko dla karty graficznej (i tylko je¶li gramy),
wiec jej można indywidualnie zupdatowac drivery.