Re: jest taka strona instrukcja?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 23:25:10 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:hgbg78$892$1@inews.gazeta.pl...

> Pytający nie ma napędu CD/DVD ;->

Ale chyba może wyjąć dysk i przekopiowac na innym komputerze. Albo dołaczyc
do laptopa drugi dysk.
A jesli nie ... to zawsze pozostaje flop :) Pliki instalacyjne WinXP mają
chyba standardowy dosowy zapis 8+3 (choć ostatnie implementacje dosa chyba
już widziały długie nazwy plików). Spakowac instalkę XP rarem/zipem,
podzielić na pliki 1.44MB i przerzucić na HDD w lapie. Potem pod dosem
rozpakować.
No chyba że flopa też nie ma ...

> A sposób generalnie słuszny, ja dla swoich Wicherków stosuję całkiem
> podobny, tyle że przy użyciu do bootowania

Do zabootowania można tez użyć (w moim sposobie) standardowej dyskietki
startowej stworzonej w Win98/XP. Wtedy nie trzeba sie bawić w umieszczanie
smartdrv / himem.sys, bo dyskietka startowa ma to wszystko.

> Przed instalacją warto przegrać je z karty na drugą partycję, bo zaraz po
> instalacji czystego XP netbook może mieć problemy z konwersacją via USB.

Chyba tylko USB w trybie 1.1 wtedy działa, z jego "oszałmiającą" prędkością.