Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 13:44:06 MET

On 12/15/09 23:27, dziobu wrote:
> Do niektórych laptopów (z F-S tak mialem) płytą recovery była zwykła
> płytka z Windowsem.

W moim przypadku (HP serii nx) nagrana "ręcznie" płytka zawiera śmiecie
dołączane przez producenta. Zadzwoniłem po tłoczony nośnik, dopytując,
czy może to zwykła, instalacyjna wersja Windows - uzyskałem odpowiedź,
że nie, przesłana płytka będzie miała identyczną zawartość jak ta
utworzona przez użytkownika. Płytki dotarły (OS CD, sterowniki
jakieś, plus critical security updates), i wylądowały na szafie. Gdy
ostatnio zmuszony byłem przeinstalować system, dosyć mocno się
zdziwiłem, gdy ukazał mi się standardowy, czysty instalator Windows...

pozdrowienia,
shadow