Re: Podkusiło mnie - Samsung 320GB przenośny

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 13:39:24 MET

> Po Amiga to już nie jest pecet, panie;)

Alez jest... Przez dluzszy czas nawet byla komputerem
bardziej osobistym, niz Osobiste Komputery (PC).
(taaaak, wiem, semantyka ;))

> Ale ja też nie mam nic przeciwko małemu OT ;)
> Dla mnie to fenomen, że Amiga przetrwała do tych popier.....
> czasów;)

Nie przetrwala. Zmarla w meczarniach procesow, skarpetek i gier na
palmfony.

Za to przetrwal system operacyjny (w dwoch wcieleniach nawet),
oraz zaciekle podgryzajace sie na wzajem srodowisko...

Z pierwszego bardzo sie ciesze, drugie najpierw mnie smucilo,
pozniej wnerwialo, a teraz malo juz obchodzi....
Ale to juz jest na prawde potezny OT ;)

pozdrawiam,
Vituniu
Amiga 600, Apollo 630, Kickstart 3.1, w planach karta CF ;)