Re: Problem z kartąsieciowąktórej nie ma :|

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 13:18:46 MET

> Mogło być gniazdo (bo jest zespolone z USB) a nie musiało być scalaka.

No tak, wlutowują cały tylni panel jak leci;)

> I tu sie mylisz, jest parę wariantów instrukcji choć nie tyle co wykonań
> płyt.

Możliwe, nie sprawdzałem tego, ale jak sam napisałeś - nie tyle co
wariantów płyt, więc nawet jedna literka lub cyferka mogą być istotne

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/