Re: Skąd różowe kreski na ekranie?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 10:11:33 MET

Dnia 4.11.2009, Alfer_z_pracy napisał(a):

> Miałem zamienić kartę graficzną w salonie, który mi składał kompa ale chyba
> to nie ma sensu skoro druga karta też daje kreski. Oczywiście mogę dać cały
> komp na ponowne testowanie, ale po pierwsze wtedy jestem bez narzędzia
> pracy, po drugie kto wie czy w serwisie te kwiatki się pokażą.

Bez narzędzia pracy? A co ze starym komputerem. o którym piszesz?
No i lepiej jest wydać 70zł na niepotrzebny kabel? (to na początek bo kto
wie jakie jeszcze rady dostaniesz ;D)

Chyba lubisz utrudniać sobie życie. Najlepiej zrobisz jak oddasz go do
serwisu.

BTW. Nic nie wspomniałeś o zasilaczu.
Sprawdź zachowanie komputera pod kontrolą innego OS, najłatwiej jakiegoś
Linuxa uruchomianego z CD. Jeśli problem będzie też występował to tylko
utwierdzi w przekonaniu, że decyzja dot. serwisu jest słuszna.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/