Re: WD Green Power w praktyce

Autor: Gil <gil0_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 19:05:59 MET

MC <m5c@go2.pl> napisał(a):

> Nie. Teraz spojrzałem na datę i to co pisałem dotyczy konfrontacji dysku
> zielonego z grudnia 2007 z czarnym tegorocznym. Nowsze, poza dość
> nieustalonym stanem idle, jednak pobierają minimalnie mniej od czarnych.
> Jakieś 5 do 10%.

No i o to chodzi. Wątek jest - jak w praktyce. A praktyce WD Green jest
wystarczająco szybki. Na 2 dysk doskonale sie nadaje. Mogłby byc trochą
tańszy. Bo odpowiedniki Seagata w tej samej pojemności są tańsze. Ale Seagate
to już nie to samo jak przed wtopa z wadliwymi seriami - gdzie można było
wszystko stracic.
Najważniejsza cena i niezawodność. A jak te 2 gramy energi zużywa mniej to tym
lepiej.