Re: WD Green Power w praktyce

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 18:51:00 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:heot8j$p2o$1@inews.gazeta.pl...

> wlasnie zobaczylem ta strone polecona przez Mariusza:
> http://www.silentpcreview.com/article786-page3.html
> i tam wyraznie widac, ze w kazdym trybie greeny
> maja mniejszy pobor mocy - tyle ze to stare green'y;

Nie wiem, to jest tekst sprzed dwóch lat. Nawet jeśli liczby sa prawdziwe,
to w międzyczasie działy się różne rzeczy.

> to nowe green'y pobieraja wiecej energii niz starsze?

Nie. Teraz spojrzałem na datę i to co pisałem dotyczy konfrontacji dysku
zielonego z grudnia 2007 z czarnym tegorocznym. Nowsze, poza dość
nieustalonym stanem idle, jednak pobierają minimalnie mniej od czarnych.
Jakieś 5 do 10%.

> i najwazniejsze pytanie:
> czy wierzyc liczbom z silentpcreview?

Nie mam powodu im nie wierzyć.