Re: Jaki NAS do niewielkiego biura

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 21:40:17 MET

On Thu, 26 Nov 2009 19:22:40 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>Przy tym budżecie to po prostu pecet +Linux i tyle. Dostaniesz najwięcej co
>można za tę cenę.

Lepiej cos dedykowanego. Np. FreeNAS. Tyle ze pecet je prad a jak chce
sprzetowo cos co bedzie nowe, z gwarancja i male to cenowo wcale nie
jest takei rewelacyjne. Wiesz - ciut serwerow i stacji roboczych mam.
Najstarsze to tak ~15 lat maja - oczywiscie z pierwotnych nic juz nei
am ale byly stopniowo modernizowane. ;-) Dokladnie wiem co moge zrobic
z pomoca Linuxa ale zmiast zajmowac sie administracja kolejnego
serwera wole rozwiazania wbudowane.

Zdrowko