Re: Wieloportowa listwa przepięciowa

Autor: Michał Dziwisz <_at_nie.chce.spa.mu>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 12:45:58 MET

Przemek pisze:

  nagle wlaczenie przelacznikiem 30
> odbiornikow mogloby powodowac zadzialanie bezpiecznika) ciaglego poboru
> pradu wiec taka listwa tylko
> bylaby sensowna do urzadzen o niskim poborze pradu - masz tyle urzadzen o
> niskim poborze?

Ale ja na chwilę obecną mam wwszystko podpięte w zasadzie do jednego
gniazdka. Tyle, że wygląda to tak:

1: 4 portowy rozdzielacz
2: Do rozdzielacza 4 listwy
3: Do 2 listw podpięte jeszcze dwie listwy.

No i czasem zdarza mi się włączyć wszystko na raz, nigdy bezpieczniki
nie siadły. Chyba, że jest różnica między podpinaniem tego w takiej
konfiguracji a wpięciem wszystkiego bezpośrednio w jedną listwę?

--
Pozdrawiam, Michał
www.tyflopodcast.net