Re: Wieloportowa listwa przepięciowa

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 22:33:08 MET

Michał Dziwisz" <"michal[et]dziwisz[dot]net wrote:
> Cześć,
>
> zastanawiam się, czy istnieją jakieś modele np. 20, 30 portowe takich
> listw. Chodzi o to, żeby nie wpinać listwy w listwę, tylko, by wpiąć
> wszystko, co na stole - a mam tego dosyć dużo w jedno urządzenie i
> mieć spokój. Jeśli są, ktoś podpowie, za czym się rozglądać?

Typowe gniazdko/wtyczka sieciowa wytrzymuje 10-15A (dodatkowo bezpiecznik w
instalacji to z reguly max 16A wiec nagle wlaczenie przelacznikiem 30
odbiornikow mogloby powodowac zadzialanie bezpiecznika) ciaglego poboru
pradu wiec taka listwa tylko
bylaby sensowna do urzadzen o niskim poborze pradu - masz tyle urzadzen o
niskim poborze?