Re: Pecet - jaki?

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 12:06:53 MET

On 2009-11-21 23:33:32 +0100, Adam 'Adak' Kępiński <adak61@gazeta.pl> said:

> Kwestia ile RAMu i jakiego? A więc i5 czy i7? Raczej i7 więc 3x2GB?

AFAIK tylko i7 na sokecie LGA1366 mają 3-kanałowy kontroler pamięci, i7
na LGA1156 ma podobnie jak i5 2-kanałowy. Tak dla ułatwienia ;-)

> No i grafika - oja nie wiem... Wolałbym GeForce'a, warunek, że musi być
> szybka, jeśli się da to niekoniecznie głośna, ale buda będzie miała
> dobry przewiew więc tragedii nie będzie. Wolałbym jakąś dobrą firmę, a
> nie eksperymentować z noname'ami. Aha, musi mieć 2 wyjścia DVI-D (praca
> dwumonitorowa). Udźwignie jakaś gry w 1920x1200?

Jeśli nie jesteś fanbojem NV, to teraz zdecydowanie górą jest ATI. Albo
"nieprzyszłościowe" 4890 (np. Vapor-X OC od Sapphire) z wydajnością
podobną jak 275 a czasem nawet 285 i tańszą od kart NV lub nowszą 5850,
która ma zbliżoną wydajność do wcześniej wspomnianej, ale osługuje
DX11, jest droższa i ciężka do kupienia.

--
Pozdrawiam
de Fresz