Jaki NAS do niewielkiego biura

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 15:24:43 MET

Stanąłem przed problemem zakupu sprzętu o któtym pojęcie mam ogólen bo
nei używam ;-). Chodzi o NAS do niewielkiego biura (6-8 użytkowników).
Będa na to lecieć jakieś backupy plus będzie to biblioteka
fotek/grafik. Ruch raczej nie za duży ale dobrze byłobyżeby NAS miał
interfejs gigabitowy i jakiś system dostępu/uprawnień. Przyglądam sioe
QNAP TS-110 plus dysk rzędu 1-1,5GB ale przy budżecie 1000-1200PLN na
roziwązanie będzie to na styk. Podobają mi się funkcje tego NAS-a -
może nie wykorzystają tego na początku ale z czasem kto wie -
chociażby wbudowany serwer http do jakiegoś rozwiązania z
katalogowaniem fotek. Moze znacie coś o porównywalnych możliwościach a
tańsze? Albo cąłkiem co innego?

Zdrówko