Re: Netbook z dobrą baterią i niedużą ceną

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 07:27:04 MET

Konrad N.S. wrote:
> no własnie, nie wiem sam już co sądzić:
> Radosław Sokół poleca tą technologię jako idealną dla komputera
> ultraprzenośnego, lekkiego poniżej 1kg (eee 900 16GB ma 0,990kg
> własnie).

Technologia - w sumie tak. Po prostu asus zaliczyl wtope, montujac
konkretnie w tym modelu dramatycznie wolny (a moze niedostosowany do
wspolpracy z windows?) dysk SSD na MiniPCI-E. Pierwotnie mial to byc drugi
dysk w systemie i wowczas wszystko bylo OK, ale w pewnym momencie
postanowili oszdzedzic i przestali wlutowywac w plyte glowna szybkie,
przyzwoite 4GB, pozostawiajac jedynie dolaczany dysk 16GB.

Zreszta po zainstalowaniu flashfire maszyna dostala niesamowitego kopa -
wczesniej kilkusekundowe przestoje przy zwyklym przegladaniu www byly
norma, teraz wszystko smiga.

> i do tego w wersji eee 900 16GB komputer ma mniejszą, 4 komorową
> baterię, więc mobilność wyrażana długością pracy na jednym ładowaniu
> jest bardzo słaba.

Zgadza sie.

--
k,