Re: energooszczedny komp :)

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 21:07:45 MET

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości
news:he2t43$brd$1@achot.icm.edu.pl...
> chcialbym zbudowac sobie energooszczednego kompa ... grafe chyba
> wybralbym jeden z trzech modeli z palit e-green, chociaz niepokoi
> mnie brak recenzji i wsparcia dla directx 11 ...
>
> http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Nowa-karta-graficzna-Palit-GeForce-GTS-250-E-Green,wid,11628560,wiadomosc.html?ticaid=19219
>
> pozostaje jeszcze plyta glowna i procek ... co byscie polecali jesli
> chodzi
> o energooszczedne plyty glowne ?
>
> czy budujac energooszczednego kompa mozna dac zwykly zasilacz czy
> tez sa jakies specjalne energooszczedne zasilacze ?

Nie stać Cię na prąd? To P100 Windows 3.11 z komisu. O co chodzi z tą
oszczednością energii... Komp na baterie słoneczne?
Może jeszcze ekologiczny biodegradowalny po 5 latach... Jeszcze dobry i tani
brakuje... LUDZIE!!!
Toż to jak laptop DO GIER!!!

He he he
Feromon
PS. A ten co już masz to ile watów zużywa? Bo mój C2D 2,4 GHz z monitorem
120W.
Pracuje 2-3 godziny a resztę doby nie włączony. Zgaszę niepotrzebną żarówkę
i mam kompa za darmo...