Re: nagle 4krotne zmniejszenie pojemnosci baterii

Autor: m7marek <m7marek_at_interia__.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 16:19:51 MET

U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <rsokol@magsoft.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:2009112021071700@grush.one.pl...

> A jak pracowa³e¶ *nie* na baterii, to bateria dalej by³a w
> komputerze w³o¿ona?

Tak, by³a w³o¿ona, no mo¿e czasami za wczesnie wyciaga³em wtyczkê zanim sie
system zamkn±³.
Jednak jedno ogniwo siad³o, wiec zamówi³em trzeci± (bo drug± wybra³em za
du¿± a nie chce zeby mi wystawa³o co¶ poza obrys laptopa). Na razie dzia³am
jeszcze na starej, troche wzros³a jej pojemnosc do 20Wh, po kilku cyklach
ladowania/roz³adowania., ale HP Battery Check wypisuje: "Health: Replace.
One or more of the cells in the battery are not funtctioning properly. Based
on the age of your battery, it is no longer covered by your HP Warranty."

pozdrawiam
m7marek