Seagate ST31000528AS wydaje dziwne dzwięki

Autor: Zet <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 23:42:48 MET

Kupiłem dzi¶ dysk Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS 1TB i mam z nim pewien
problem. Dysk jest cichy dobrze wyważony, nie rezonuje, ale zdarza mu się co
pewien czas cykn±ć (pewnie parkowanie głowic) i słychać jak by
wyhamowywał/rozpędzał się, smart zdaje się wygl±dać dobrze (
http://tinyurl.com/yjezm2x ), dodam tylko że w czasie tej sytuacji dysk nie jest
używany do zapisu/odczytu. Czy to jaka¶ nowa wła¶ciwo¶ć dysków Seagate? Posiadam
też inny dysk 750GB serii 7200.10 który nie wydaje tego typu dĽwięków. Gdy
zaczynam pracować z plikami znajduj±cymi się na nim słychać jak znowu startuje.
Co to może być ?

--
Pozdrawiam!
Zet