Re: Dziwne, ekran logowania bez ikon po odzyskaniu partycji z innego dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 13:18:35 MET

Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:40:42 +0100, Adam napisał(a):

> Witam
>
> Chciałem przenieść system Windows XP z jednego dysku na drugi i
> wykonałem ogólnie czynności:
>
> 1. Wpierw podłączyłem drugi dysk (dużo większy) i utworzyłem partycje w
> systemie (podejrzewam że tu może być problem) i pewnie system w jakiś
> sposób już skojarzył ten fizyczny dysk ze sobą.
>
> 2. Potem po różnych krokach ostatecznie usunąłem wszystkie partycje pod
> GParted i założyłem nową partycję.
>
> 3. Wykonałem obraz systemu (1 partycja, stary dysk) i odzyskałem go na
> pierwszej partycji (nowy dysk)

> [...]

Odepnij stary napęd, przepnij w jego miejsce (ten sam kabel/gniazdo)
nowy napęd, wykonaj fdisk /mbr i uruchom system, cały czas mając wpięty
jedynie nowy dysk. Zamiast fdisk możesz w inny sposób wyzerować podpis
dysku, na przykład przy pomocy BootIt http://www.terabyteunlimited.com
(Clear signature) albo Drive Snapshot
http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm (snapshot --clearsignature HD1).

BTW to nie jest właściwa grupa na taką dyskusję, przenieś się na
pl.comp.os.ms-windows.winnt, dokąd ustawiam FUT.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/