PROBLEM z Win 7 64-Bit i brak możliwości instalacji (DVDR spoza listy obsługiwanych -HCL)

Autor: Rysiek <rysiom_at_o2_kropka_co.uk>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 02:19:14 MET

Witam!
Mam problem z instalacją Win7 - po włączeniu w Biosie AHCI i trybu
native dla sata (jak i przy wyłączonych obu opcjach) komputer startuje z
dvd, przechodzę okienka z wyborem języka i klawiatury, po czym ładuje
się właściwy instalator i po chwili wyskakuje okno z prośbą / żadaniem w
zasadzie włożenia nośnika z driverem dla napędu; dalsza instalacja jest
wykluczona - wyszarzony / nieaktywny przycisk next / dalej.

Jakieś rozwiązanie tego problemu - czy podobnych - przychodzi komu do głowy?

podaję dane napędu:

Drive Information
ID 0: PLEXTOR DVDR PX-810SA V1.00
Jumpers: 000
Drive Model: PX-810SA
Current Firmware: V1.00

Trochę mnie kosztował swego czasu, sprawdza się -czego nie mogę
powiedzieć o innych wcześniej używanych, więc nie chce go zmieniać na
ichni inny...

do Plextora pisałem - czekam na info, ale raczej sceptycznie do tego
podchodzę

--
rysio_spod_magury