Re: Przyzwoity laptop

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 02:13:47 MET

On Nov 18, 11:17 pm, Szymon von Ulezalka
<sz.gruszczyn...@googlemail.com> wrote:

> to i tak lepiej niz 15" z 1280x800 ;p

już nie wspominając, że 15" przy 4:3 to większa powierzchnia niż 15"
przy np. 5:3,

im bardziej zbliżony do kwadratu prostokąt, przy tej samej przekątnej,
tym jego powierzchnia większa

więc czy to nie dlatego właśnie marketing wmówił wszystkim, że
panoramiczne wyświetlacze som bardziej nowoczysne?