Re: Bios czy plyta?

Autor: Tajan <tajan_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 19:52:42 MET

Użytkownik "Papa Smurpfs" <Papao@zagurom.eu> napisał w wiadomości
news:he1e3i$f9s$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> 1. zamówić gdzieś na allegro kość pamięci flash z wgranym biosem do twojej
> płyty (licząc na uczciwość sprzedawcy że faktycznie nagra ci ten bios a
> nie wyśle czystą kość:O)
> 2. dysponując drugą płytą z tym samym typem czipsetu przez podmianę kostek
> biosu, czyli przy wyłączonym zasilaniu
W ostateczności, jeżeli uda mi się znaleźć inną płytę (i właściciel będzie
skłonny mi jej użyczyć :-) ) wypróbuję drugi sposób. Z pierwszym mam kłopot,
gdyż nie wiem, jakiego BIOS'u użyć :-) Teoretycznie jest to płyta taka, jak
tutaj:
http://pl.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=519#
Jednak BIOS zgłasza mi się, jako wersja 5.3 z tej:
http://pl.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=546
Niestety, komputer zmieniał właścicieli i nie można ustalić, czy jest efekt
wcześniejszego flash'owania, czy może jest to BIOS fabryczny. Należałoby
nieco poeksperymentować :-)

Tajan