Re: zasilacz modecom carbon 530 W

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 13:00:36 MET

Użytkownik "MAG" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hdtd6o$ho$1@news.onet.pl...
> Może ktoś ma zasiłkę z tytułu i podzieli się swoją opinią?

Mam.
Kupiłem bo był tani, stary padł, a nie potrzebuję fajerwerków (Athlon 64, 2x
ATA HDD, Radeon x1950, SBLive, Aver TV, DVD)
Pierwszy problem miałem przy montażu. Wystająca kratka wentylatora od
wnętrza komputera uniemożliwiała dopasowanie zasilacza do obudowy. Obudowa
porządna z górnej półki. Przykręciłem jak się dało, ale nie jestem
zadowolony.
Od miesiąca działa nie wyłączany. Żadnych kłopotów. Trochę głośny jak na mój
gust, ale może za bardzo przyzwyczaiłem się do poprzedniego zasilacza.

--
Paweł