Re: Sinus na baterii w UPS

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 12:59:12 MET

Szarlih pisze:

> a udowodnisz jakoś, że tak nie jest? bo ja się niestety przekonałem
> doświadczalnie...

No cóż, jedynie tak, ze u mnie na nie sinusowym zasilaczu z aktywnym PFC
po prostu chodzi i chodził zawsze. Fakt, że inaczej jak na gniazdku
sieciowym (burczy delikatnie) ale działa.

UPS to APC BackUPS 800RS, czyli nie pełna sinusoida. Nie spotkałem się
jeszcze z kompami które miały by nie robić z tego typu UPSami z powodu
posiadania bądź nie posiadania aktywnego PFC, choć faktycznie testowałem
jedynie APC....

Pozdr,
Tomek