Re: Jaki modem HSDPA na USB ?

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 08:44:33 MET

On Tue, 17 Nov 2009 16:18:57 +0100, "Jarek JARO G."
<j_a_r_o@interia.pl> wrote:

>W takim razie co bys polecal? Jakiego operatora?

Ja testowałem chyba wszystkie, na kartę oczywiście, bez abonamentu.
Ale moje potrzeby są raczej tego typu, by za grosze mieć zawsze w
razie potrzeby możliwość sprawdzenia poczty i ewentualne przejrzenie
kilku stronek, nic więcej bo dość rzadko jestem "w trasie". Dlatego
dla mnie kryterium jest niska cena i maksymalny okres użytkowania,
ważności konta. Teoretycznie w takim wypadku najtańsza jest (według
mnie) oferta mBanku, bo jakby za darmo internet ale ta oferta jest
mało stabilna. Dlatego teraz zdecydowałem się pozostać przy GaduAir,
która spełnia mój warunek (tani, porównywalnie najdłuższy okres
ważności konta i ponoć środki nie przepadają jak u pozostałych).
BTW, Gadulec leci z Plusa.