Re: Jaki modem HSDPA na USB ?

Autor: Jarek JARO G. <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 16:18:57 MET

> Play - jak na razie - ma najmniejszy zasięg, głównie w miastach
> i to nie wszędzie (sprawdź mapę zasięgu na ich stronie)

W takim razie co bys polecal? Jakiego operatora? Ja osobiscie mam
uprzedzenie do ORANGE , zona na Iphona z abonamentem "internetowym" i pod
full 3G predkosc jest poprostu tragiczna. Testowane w wielu miastach.... A
juz nie daj Boze- Krakow centrum i okolice rynku, czasami nawet poczte
ciezko sprawdzic.

pozdr JARO

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4613 (20091116) __________