Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 23:12:49 MET

On 16 Lis, 17:23, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

> Na nowych plytach masz raptem trzy zworki na krzyz, z czego odpowiedzialna
> za BIOS bedzie na pewno opisana 'clear cmos' badz podobnie.
Nawet lepiej - dla takich "zaawansowanych" użytkowników jak ja,
producent płyty przewidział trzy ...guziczki - jeden ON/OFF, drugi
RESET, a trzeci CLEAR CMOS. Chodzą ciężko jak tłoki w Wartburgu, ale
udało się i po resecie CMOSu wszystko hula i śmiga. Obyło się więc bez
przenoszenia karty graficznej.

Dzięki wielkie wszystkim Wam Panowie za zrozumiałą i skuteczną pomoc.
Obym mógł się podobnie kiedyś komuś odwdzięczyć :)

Pozdrawiam - Micz

PS: Temat uważam za zamknięty.