On Sat, 14 Nov 2009, CeBeR wrote:
> Radosław Sokół pisze:
>
>> I słusznie, bo od paru lat nie ma czegoś takiego jak rękojmia.
>> Jest "zgodność towaru z umową".
>
> Prawda, ale tylko przy sprzedaży konsumenckiej. Jeśli kupił nawigację i wziął
> fakturę na firmę, to ma roczną rękojmię i związane z nią profity (w tym wybór
> metody realizacji reklamacji, np. "proszę o wymianę na nową").
Celem wyjaśnienia: Proline o "zgodności z umową" też nie słyszało.
Tak że bez różnicy czego chciał (o ile nie gwarancji).
Kiedyś słyszałem dyskusję w której odmawiali klientowi przyjęcia
zgłoszenia: "ja panu tego nie podpiszę".
Przy okazji: zdaje się przepisy w .pl nie przewidują żadnej
odpowiedzialności za odmowę przyjęcia oświadczenia w postępowaniu
prywatnym/cywilnoprawnym.
Statystycznie rzecz biorąc na Proline nie narzekam (jakieś tam
reklamacje miałem i "przeszły"), ale faktu to nie zmienia.
pzdr, Gotfryd
Received on Mon Nov 16 23:00:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 16 Nov 2009 - 23:51:02 MET