Re: Laptopy z Markietów

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 22:59:26 MET

On Sat, 14 Nov 2009, CeBeR wrote:

> Prawda, ale tylko przy sprzedaży konsumenckiej. Jeśli kupił nawigację i wziął
> fakturę na firmę, to ma roczną rękojmię i związane z nią profity (w tym wybór
> metody realizacji reklamacji, np. "proszę o wymianę na nową").

  Celem wyjaśnienia: Proline o "zgodności z umową" też nie słyszało.
  Tak że bez różnicy czego chciał (o ile nie gwarancji).
  Kiedyś słyszałem dyskusję w której odmawiali klientowi przyjęcia
zgłoszenia: "ja panu tego nie podpiszę".

  Przy okazji: zdaje się przepisy w .pl nie przewidują żadnej
odpowiedzialności za odmowę przyjęcia oświadczenia w postępowaniu
prywatnym/cywilnoprawnym.
  Statystycznie rzecz biorąc na Proline nie narzekam (jakieś tam
reklamacje miałem i "przeszły"), ale faktu to nie zmienia.

pzdr, Gotfryd